week 5 en 6 - Reisverslag uit Morrinsville, Nieuw Zeeland van emielkoskamp - WaarBenJij.nu week 5 en 6 - Reisverslag uit Morrinsville, Nieuw Zeeland van emielkoskamp - WaarBenJij.nu

week 5 en 6

Blijf op de hoogte en volg

11 September 2016 | Nieuw Zeeland, Morrinsville

Hier weer een bericht vanuit Nieuw-Zeeland

Het afkalven gaat langzaam door gemiddeld 1 of 2 kalveren per dag. Er moeten nog 4 koeien afkalven. Het was aardig rustig de laatste week. Afgelopen dinsdag hebben we de kalverschuur uitgemest. Ik ben afgelopen week bezig geweest met het regelen van de rondreis, de plannen zijn gewijzigd. In plaats van een rondreis met Derk en Max op het zuidereiland ga ik Maandag beginnen aan een rondreis van 30 dagen met de Kiwi Experience. Dit is een bus die over het hele eiland heen rijdt en langs alle bezienswaardigheden gaat.

Vrijdagmiddag zijn we optijd begonnen met het melken omdat we savonds een bbq hadden op de heuvels met vrienden van Emma en Hayden. zaterdag avond zijn we naar het werk naar andere vrienden van hun geweest om rugby wedstrijd van de all black (nieuw-zeelands rugby team) te kijken. Ze hebben uiteindelijk gewonnen.

Vandaag zijn we na het melken naar de bergen gegaan om daar een waterfall walk te doen. Dit was een tocht van 1,5 tot de top waar een waterval naar beneden ging en je super mooi uitzicht had.

Straks om 5 uur wordt ik in Morrinsville bij de bushalte afgezet, zodat ik de bus kan pakken naar Auckland. Als het goed is ben ik dan om 8 uur vanavond in Auckland waar ik in een hostel zou overnachten en morgen op de bus kan stappen voor de kiwi experience.

Aankomende weken zal ik proberen de blog up to date te houden;) zo eerst maar verder met het bij mekaar rapen van alle spullen die ik mee wil nemen.

  • 11 September 2016 - 13:32

    Anja:

    Leuk je verhalen te lezen.
    Heel veel plezier met je expeditie.
    Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 06 Aug. 2013
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 11168

Voorgaande reizen:

31 Juli 2016 - 15 Oktober 2016

NieuwZeeland

07 September 2015 - 31 December 2013

stage frankrijk bij de familie Van Den Oord

Landen bezocht: